Skip to main content
  • facebook
  • 20.08.2012.

Svi žele biti lijepi na Facebooku

Prema posljednjem istraživanju o navikama korištenja društvenih mreža koje je proveo Intel većini korisnika bitnije je izgledati lijepo nego pametno.

Naslovna foto

facebook

Istraživanje je provedeno u Velikoj Britaniji gdje se 56% ispitanih korisnika društvenih mreža izjasnilo da im je najbitnije impresionirati prijatelje, da često lažu te da pažljivo biraju fotografije koje će ih na profilu prikazati u najboljem svjetlu – žene biraju slike na kojima lijepo izgledaju, dok muškarci biraju fotografije na kojima će izgledati „atraktivno i hrabro“.

boogaloo nye

No, nisu svi korisnici društvenih mreža opsjednuti izgledom pa je tako korisnicima društvenih medija na Bliskom Istoku i u ostatku Europe (njih 61 posto) važnije ostaviti dojam inteligentnih osoba kada pišu objave i dijele sadržaj na Facebooku i Twitteru.

Od ostalih zanimljivosti ovog istraživanja treba izdvojiti i da čak 91 posto korisnika smeta dijeljenje velike količine sadržaja (over sharing), dok 85 posto njih smatra da ljudi dijele sadržaj koji uopće ne treba spominjati na Facebooku. Osim ovoga, korisnike najviše smeta psovanje na društvenim mrežama, zatim dosadne objave te neprikladne fotografije.

Izvor: Dnevnik.hr

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano