Skip to main content
  • vinyl records
  • 10.05.2013.

Vinili svima mili

Prodaja vinila i dalje raste, na najvišoj je razini u posljednih 15 godina, a taj  će se trend po svemu sudeći i nastaviti.

Naslovna foto

vinyl records
 
Prema nedavno provedenome istraživanju ICM u Velikoj Britaniji, najčešći kupci vinila su stari između 18 i 24 godine. I taj podatak je pomalo čudnovat, posebice u digitalno doba kada je sve nadohvat nekoliko klikova mišem. Tako je  od 5% kupaca ploča  čak 14% njih staro između 18 i 24, 9% između 25 i 34 te 5% između 35 i 44 godine. Istraživanje je pokazalo i kako kupci preferiraju lokalne trgovine, a čak njih 47% radije svoj novac ostavi u nezavisnome dućanu negoli kakvom korporacijskom.technicsVećina prodaje vinila odvija se u second hand prodavaonicama,  istraživanje pak otkriva kako su se one  prodavaonice koje su preživjele nalet digitalije uspjele prilagoditi zahtjevima današnjeg doba stavljajući katalog online  te organizirajući razna događanja.
I evo sad najopskurnije činjenice – čak 27% kupaca vinila uopće ne posjeduje gramofon na kojem bi taj vinil mogao zasvirati. Kao jedan od  odgovora na pitanje zašto kupuju kad nemaju gramofone, odgovor je bio kako omot vinila izlože svima da vide dok se u CD playeru vrti CD
Bilo bi zgodno doznati tko kod nas kupuje vinile, ali  kako čak i second hand prodavaonice možemo nabrojati na prste jedne ruke, a o neovisnima možemo samo maštati, ovakvo istraživanje teško da bi našlo dovoljno ispitanika. Ili se ipak varamo?
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye