Skip to main content

Albumom “Fionna” Plazmatick nastavlja istraživati suvremene elektroničke žanrove

Plazmatickov novi studijski album “Fionna” dostupan je na ploči i digitalnim platformama

Piše: 

Naslovna foto

Michel Kubaček

Marko Mihalinec, umjetničkog imena Plazmatick dugogodišnji je producent elektroničke glazbe sa sjedištem u Zaprešiću.

Njegova se glazba može opisati kao šarmantna bezvremenska kombinacija jazza, basa i bubnja, breakbeata, trip-hopa, dubstepa, organske i elektroničke glazbe, ambijentalne te filmske glazbe.

Albumom “Fionna” Plazmatick nastavlja istraživati suvremene elektroničke žanrove, donoseći svježe zvukove na domaću glazbenu scenu, zato prvi dan proljeća nije mogao bolje početi.

Ploču u specijalnoj verziji (crveni vinil) ili standardnoj, osim na webu PDV Recordsa možete pronaći i u prodavaonici ploča, (na I. katu Pločnika u Međimurskoj 21 u Zagrebu, kao i u svim dućanima u PDV distribuciji).

Mastering potpisuje Thaddeus Moore (Liquidmastering), cover Dizajn studio Mihalinec.

Fionna – melodije za doba tehnofeudalizma

1. Nicolas Winding Refn — danski redatelj koji je svijetu predstavio Madsa Mikkelsena. Poznat po trilogiji “Pusher”, filmskom hommageu videotekama “Bleeder”, vikinškom zen klasiku “Valhalla Rising” i kultnom filmu “Drive”. Jodorowski mu čita tarot. Kažu forma bez supstance, meni drag lik i uvod u novi album.

2. Fionna — na irskom, dolazi od riječi Fionn, što znači “bijelo”, “svijetlo” ili “blistavo”. Evocira čistoću i svjetlost, ali nosi i konotaciju mudrosti. Ispod te bijele vanjštine krije slojeve duboke nesigurnosti, podsjećajući da čak i najblistavija lica imaju svoje tamne zakutke.

3. Bez zajebancije — govoriti izravno, bez okolišanja i igrica – istina isporučena kao udarac šakom u trbuh. To je trenutak kada riječi nisu ukras nego oružje, ogoljene do kostiju i brutalno iskrene.

4. Wannabe netko — stanje duha razapetog između praznine sadašnjeg i opsesije idealiziranim, budućim ja. Direktna kritika osobe koja vjeruje da je lažna maska bliža stvarnom ja nego lice ispod nje.

5. Sara i Daro — ona voli njegovu sirovu iskrenost jer je umorna od lažnih osmijeha i diplomatskih fraza.
On se divi njenoj poziciji i želji za mijenjanjem svijeta, iako zna da ga nikada neće moći posve ukrotiti.

6. Barka — Pecanje je meditacija za ljude s viškom unutarnjih demona. More, hladno i neutralno, nije briga hoćeš li se vratiti kući s ulovom ili praznih ruku. Ono je zrcalo tvoje svijesti – pokazuje ti sve što jesi i sve što nisi u trenutku kada ti se pogled izgubi na horizontu.

7. Hasl i grajnd — hasler (hustler, eng.) je karizmatik koji osmijehom može istopiti čelik. Živi na
marginama, stvara prilike ni iz čega i uvijek je korak ispred vlastite sjene. Grajnder (grinder, eng.) sirovi radnik, stroj na dvije noge koji jede bol za doručak. Njegov uspjeh nije blještav; dolazi u znoju, žuljevima i beskrajnim ponavljanjima. Hasler prodaje snove, grajnder ih stvara vlastitim rukama.

8. Špinat — moj nadimak za sensimiliju, dolazi s aurom zdravlja, samo što umjesto željeza dobivaš duboke filozofske rasprave s vlastitom savjesti i uspavanim potencijalom.

9. Južina — nije samo vjetar, to je osjećaj, tišina pred oluju, u kojoj zrak stoji, a miris mora postaje jači. To je letargija koja se spušta na obalu i pojačava svaki udisaj, a otežava svaku misao. Iza tog teškog pokrova skriva se i obećanje promjene – kiše koja će očistiti zrak i osvježiti zemlju.

10. Mekana — glazba koja je poput valjanja u svili sa oštrim rubovima. Ona je slušanje umirujuće melodije dok te nešto u potiljku tjera na oprez i pretkazivanje kaosa.

11. Rivijera kabrio — vruće ljeto, a zrak je pun mirisa soli i grmljavine iz mašine. U tom kabrioletu, sa sunčanim naočalama koje ne skrivaš, samo si još jedan lik u filmu, vozeći uz obalu, ali bez cilja. Sloboda je u brzini, u titranju vjetra koji ti razbija misli, kao što je tvoj život prepun komadića onog što nikad ne uspiješ posložiti.

12. Mazili smo se na posteru Fight Cluba — u tom trenutku, nismo bili samo ljubavnici; bili smo revolucija u katakombi noćnog života, pritisnuti između čistog postojanja i duhovitih životnih apsurda.

13. Estro vs Testo — dvije kemijske sile koje se sudaraju u ringu života. Estrogen je sofisticirani majstor borbe, elegantan u svom pristupu. On je poput balerine u MMA ringu, ali uz nježnost dolazi moć koju rijetko tko primijeti dok ne bude prekasno. U suprotnom kutu je izazivač – testosteron, divlji bik koji udara sa svim onim što ima i vođen je čistom dominacijom.

Njegovi udarci nisu samo fizički – oni rezoniraju s onom primarnom, gotovo animalnom energijom koja tjera tijelo u bitku za opstanak. Oni su dvoje koji ne mogu postojati jedno bez drugog. Borba se odvija u tišini, negdje između hormona, između privlačnosti i otpora, gdje se fizička moć miješa s emocionalnom ravnotežom. I sve to je samo početak.

14. Ljubavna — za Ernesta Hemingwaya je hladna, jednostavna i ponekad bolna. Njegovi likovi ne govore o ljubavi, oni je osjećaju u tišini – kroz krv, znoj, i umorne poglede. Hunter S. Thompson bi ljubav opisao kao jednu veliku ludost – nešto između prokletstva i ekstaze, snagu koja te povuče duboko preko granice zdravog razuma.

U njegovom svijetu, ljubav nije mirna noć u mirnoj sobi, ona je bijeg okružen dimom cigareta, brzim automobilima i svim raspoloživim sredstvima za razbijanje racionalnog. Za Chucka Palahniuka, ljubav je bolest, nešto što te progoni, tjera da se pretvoriš u verziju sebe koju nikada nisi zamišljao. Ljubav je kao izazov – ne kao nešto što te upotpunjuje, nego nešto što te tjera da se suočiš sa svim najgorim aspektima sebe, onima koje si godinama skrivao.

sonus desktop
sonus 600
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”
old-kit 600
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”