Albumom “Fionna” Plazmatick nastavlja istraživati suvremene elektroničke žanrove
Plazmatickov novi studijski album “Fionna” dostupan je na ploči i digitalnim platformama
Marko Mihalinec, umjetničkog imena Plazmatick dugogodišnji je producent elektroničke glazbe sa sjedištem u Zaprešiću.
Njegova se glazba može opisati kao šarmantna bezvremenska kombinacija jazza, basa i bubnja, breakbeata, trip-hopa, dubstepa, organske i elektroničke glazbe, ambijentalne te filmske glazbe.
Albumom “Fionna” Plazmatick nastavlja istraživati suvremene elektroničke žanrove, donoseći svježe zvukove na domaću glazbenu scenu, zato prvi dan proljeća nije mogao bolje početi.
Ploču u specijalnoj verziji (crveni vinil) ili standardnoj, osim na webu PDV Recordsa možete pronaći i u prodavaonici ploča, (na I. katu Pločnika u Međimurskoj 21 u Zagrebu, kao i u svim dućanima u PDV distribuciji).
Mastering potpisuje Thaddeus Moore (Liquidmastering), cover Dizajn studio Mihalinec.
Fionna – melodije za doba tehnofeudalizma
1. Nicolas Winding Refn — danski redatelj koji je svijetu predstavio Madsa Mikkelsena. Poznat po trilogiji “Pusher”, filmskom hommageu videotekama “Bleeder”, vikinškom zen klasiku “Valhalla Rising” i kultnom filmu “Drive”. Jodorowski mu čita tarot. Kažu forma bez supstance, meni drag lik i uvod u novi album.
2. Fionna — na irskom, dolazi od riječi Fionn, što znači “bijelo”, “svijetlo” ili “blistavo”. Evocira čistoću i svjetlost, ali nosi i konotaciju mudrosti. Ispod te bijele vanjštine krije slojeve duboke nesigurnosti, podsjećajući da čak i najblistavija lica imaju svoje tamne zakutke.
3. Bez zajebancije — govoriti izravno, bez okolišanja i igrica – istina isporučena kao udarac šakom u trbuh. To je trenutak kada riječi nisu ukras nego oružje, ogoljene do kostiju i brutalno iskrene.
4. Wannabe netko — stanje duha razapetog između praznine sadašnjeg i opsesije idealiziranim, budućim ja. Direktna kritika osobe koja vjeruje da je lažna maska bliža stvarnom ja nego lice ispod nje.
5. Sara i Daro — ona voli njegovu sirovu iskrenost jer je umorna od lažnih osmijeha i diplomatskih fraza.
On se divi njenoj poziciji i želji za mijenjanjem svijeta, iako zna da ga nikada neće moći posve ukrotiti.
6. Barka — Pecanje je meditacija za ljude s viškom unutarnjih demona. More, hladno i neutralno, nije briga hoćeš li se vratiti kući s ulovom ili praznih ruku. Ono je zrcalo tvoje svijesti – pokazuje ti sve što jesi i sve što nisi u trenutku kada ti se pogled izgubi na horizontu.
7. Hasl i grajnd — hasler (hustler, eng.) je karizmatik koji osmijehom može istopiti čelik. Živi na
marginama, stvara prilike ni iz čega i uvijek je korak ispred vlastite sjene. Grajnder (grinder, eng.) sirovi radnik, stroj na dvije noge koji jede bol za doručak. Njegov uspjeh nije blještav; dolazi u znoju, žuljevima i beskrajnim ponavljanjima. Hasler prodaje snove, grajnder ih stvara vlastitim rukama.
8. Špinat — moj nadimak za sensimiliju, dolazi s aurom zdravlja, samo što umjesto željeza dobivaš duboke filozofske rasprave s vlastitom savjesti i uspavanim potencijalom.
9. Južina — nije samo vjetar, to je osjećaj, tišina pred oluju, u kojoj zrak stoji, a miris mora postaje jači. To je letargija koja se spušta na obalu i pojačava svaki udisaj, a otežava svaku misao. Iza tog teškog pokrova skriva se i obećanje promjene – kiše koja će očistiti zrak i osvježiti zemlju.
10. Mekana — glazba koja je poput valjanja u svili sa oštrim rubovima. Ona je slušanje umirujuće melodije dok te nešto u potiljku tjera na oprez i pretkazivanje kaosa.
11. Rivijera kabrio — vruće ljeto, a zrak je pun mirisa soli i grmljavine iz mašine. U tom kabrioletu, sa sunčanim naočalama koje ne skrivaš, samo si još jedan lik u filmu, vozeći uz obalu, ali bez cilja. Sloboda je u brzini, u titranju vjetra koji ti razbija misli, kao što je tvoj život prepun komadića onog što nikad ne uspiješ posložiti.
12. Mazili smo se na posteru Fight Cluba — u tom trenutku, nismo bili samo ljubavnici; bili smo revolucija u katakombi noćnog života, pritisnuti između čistog postojanja i duhovitih životnih apsurda.
13. Estro vs Testo — dvije kemijske sile koje se sudaraju u ringu života. Estrogen je sofisticirani majstor borbe, elegantan u svom pristupu. On je poput balerine u MMA ringu, ali uz nježnost dolazi moć koju rijetko tko primijeti dok ne bude prekasno. U suprotnom kutu je izazivač – testosteron, divlji bik koji udara sa svim onim što ima i vođen je čistom dominacijom.
Njegovi udarci nisu samo fizički – oni rezoniraju s onom primarnom, gotovo animalnom energijom koja tjera tijelo u bitku za opstanak. Oni su dvoje koji ne mogu postojati jedno bez drugog. Borba se odvija u tišini, negdje između hormona, između privlačnosti i otpora, gdje se fizička moć miješa s emocionalnom ravnotežom. I sve to je samo početak.
14. Ljubavna — za Ernesta Hemingwaya je hladna, jednostavna i ponekad bolna. Njegovi likovi ne govore o ljubavi, oni je osjećaju u tišini – kroz krv, znoj, i umorne poglede. Hunter S. Thompson bi ljubav opisao kao jednu veliku ludost – nešto između prokletstva i ekstaze, snagu koja te povuče duboko preko granice zdravog razuma.
U njegovom svijetu, ljubav nije mirna noć u mirnoj sobi, ona je bijeg okružen dimom cigareta, brzim automobilima i svim raspoloživim sredstvima za razbijanje racionalnog. Za Chucka Palahniuka, ljubav je bolest, nešto što te progoni, tjera da se pretvoriš u verziju sebe koju nikada nisi zamišljao. Ljubav je kao izazov – ne kao nešto što te upotpunjuje, nego nešto što te tjera da se suočiš sa svim najgorim aspektima sebe, onima koje si godinama skrivao.