Skip to main content
  • alt
  • 2.09.2015.

Deepholic 010: Oliver Koletzki

Uranjamo još jednom, duboko pod površinu, unutra gdje je toplo i meko.

 
Koliko znamo deepholičari još nikada nisu osjetili nikakve ozbiljnije posljedice od temeljitog uživanja i opuštanja pa vam, u misiji da donesemo još jednu seansu, predstavljamo deseti po redu Deepholic mix.
 
Kao gost za Deepholic ovoga puta mixa Nijemac Oliver Koletzki. Sve je započelo tako davno u 80-ima na starom Komodorcu 64, a od 13. nadalje počeo je učiti gitaru i klavir i inspirirati se breakdanceom i Hip-Hopom. Bajkovitim spletom sudbine jedna od samo 500 primjeraka njegova ploče "Der Mückenschwarm" završila je u rukama tate Svena, i uskoro i na Cocoonu postajući najporodavanija techno traka 2005. Instant klasik omogućuje Oliveru da se popne na prvo mjesto najboljeg novog umjetnika Groove magazina i priča se rola dalje. Koletzki je nastupio na ovogodišnjem LoveWeek festivalu na Zrću.
 
alt
 
Od komodorca, preko Amige i synth-popa, do DJ-anja u svom rodnom gradu te zatim selidbe u Berlin kako bi studirao glazbu, učahurenja sa Svenom Vathom i stvaranja vlastita labela Stil Vor Talent, posvećenom mladim umjetnicima s željom da im pruži šansu da svijet čuje njihovu glazbu, kao neka vrsta karmičkog iskupljenja za prilike koje su se otvorile njemu samome, Oliver nastavlja dalje s radnom etikom koja mu je dobro služila i u dva desetljeća prije nastupanja globalne slave.
 
Rezident mix pak preuzima Nedonic, bugarski umjetnik koji sada producira iz Kanadske baze u Torontu.

alt

 
Zato opusti se, daj si koji sat samo za sebe, stisni play i žmiri, njiši se, čitaj, briši prašinu, bulji kroz prozor, mazi se s nekim… što god ti god odgovara.

boogaloo nye
 

► DEEPHOLIC 010 │ OLIVER KOLETZKI by Deepholic on Mixcloud

 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano