Skip to main content
  • 2.09.2016.

Podcast 108: Dejan Vallentino

Karijeru DJ-a započeo je 1992.g. a nakon toga se seli u Stockholm gdje se profesionalno DJ-ingom počeo baviti 1994.

Piše: 


Ubrzo dolazi na dobar glas pa slijede rezidencije u najpoznatijim klubovima (Sturecompagniet, Spy Bar, Cafe Opera, Buddha Bar, Kolage). Poslije toga uslijedio je još niz svirki na lokacijama Sturecompagniet, F12, Ambasadour, Solidaritet. Važnu kariku u karijeri predstavljaju nastupi kod Stureplans Grupe koja drži lanac najboljih klubova u ovom gradu. To mu je donijelo i proboj na inozemno tržište jer je u ovom klubu radio s imenima iz Global Undergrounda poput Sashe, Nick Warrena, Tony De Vita, Dave Seamana i drugih. Prvi partiji van Švedske dogodili su mu se u londonskom Ministry of Soundu 1997.g. To se tamošnjem menadžmentu strašno svidilo pa Dejan dobiva ponudu da sa njihovim rezidentima nastupa češće. Istu stvar učinila je i Global Underground kuća. S njima je osim u Velikoj Britaniji nastupao i u Španjolskoj (Ibiza, Barcelona i Malaga) od 1997. do 1999.g., te od 2000.-2004.g.

boogaloo nye

Dejan Vallentino je svirao i na posljednjem LoveParadeu održanom u Berlinu. Na Ibizi ima nastupe u Bora Bora, Pacha, El Divino i Cafe Mambo. U međuvremenu su se zaredali nastupi svuda po Europi pa lista DJ-a s kojima je svirao sada izgleda ovako: Carl Cox, Bob Sinclair, David Guetta, Yves Larock, Axwell, Sasha, Tony De Vit (Osnivac Global Undergrounda), Dimitri from Paris, Erick Morillo, Dj Chus, Dario Nunez. Od 2001. do 2005. pozivan je na prestižne partije u klubu Nikki Beach u St. Tropezu.

Dejan je početkom 2009.g. dobio veliku pohvalu za svoj rad. Naime odabran je za najboljeg DJ-a švedskog Stockholma. Trenutno svira u tri najveća švedska kluba kao rezident a bavi se i bookingom DJa za druge klubove.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano