Skip to main content
  • 16.04.2017.

Pokrećemo Retrocast – zvučne arheologije od 1998. do 2006.

Kroz Retrocast serijal prisjetit ćemo se svi skupa zlatnih trenutaka s naše elektroničke scene; partija, noći i zora sa plesnih podija klubova Aurora, Ambasada Gavioli, OTV, The Best, Night, Oxygene, Monvi, Lazareti, Tvornica, F1, Metropolis itd, ali i domaćih i inozemnih festivala.

Piše: 


Naš izvor ima kolekciju od preko 290 CD-ova s MP3 datotekama koje je odlučio podijeliti sa čitateljima KS. Setovi su to iz domaćih, regionalnih i stranih klubova, promo miksevi koje potpisuju i domaći i strani DJ-i. Snimke ćemo u kontinuitetu objavljivati na našem Mixcloud kanalu.

Za početak poslušajte prvi dio kolekcije Retrocast 071 koja ovaj put donosi:

Umek – Live @ Aurora 23.8.2000 II. dio
Iz vremena kada se za Umekove techno partije tražila karta više

Promo mix Paco jr. iz 2002.g.
Poznatiji i kao Matko Radman, bivši DJ koji je krasio splitsku underground scenu krajem 90-tih i početkom 21. stoljeća. Često je nastupao uz Lushia, Duju, Gadaffi Magica, Pillea itd.

Promo mix Richard Grey iz 2001.g.
Richardova marka je deep, melodičan stil i on je sigurno jedan od inovatora UK nu-house pokreta, koji ruši zidove izmedu housea i techna. Ostavio je značajan trag u londonskim underground klubovima već početkom 90-tih godina prošloga stoljeća .Pripisuju mu se suradnje s glazbenicima kao što su Mr.C i Colin Faver, a često je u Hrvatskoj nastupao uz znana imena poput Terry Francisa, Gideon Jacksona, Pure Sciencea, Evil Eddie Richardsa, te je dugo godina bio zaštitni znak Swag Recordsa i Eukatecha.

Gadaffi Magic – Live @ OTV Club, Zagreb (February 03)

U drugom dijelu Retrocasta 071 imat ćete prilike čuti:

Oxia – Live @ Night – Vodice 8.12.2001
Tomaz vs. Filterheadz – I Love Techno 2002

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano