Skip to main content
  • 6.02.2018.

Preslušajte 5-satni b2b set Jeff Millsa i Sven Vatha iz 1997.

Današnji mix dolazi iz daleke 1997., a mjesto radnje današnje teme je Njemačka

Piše: 


Techno scena na njenom prostoru živi slobodan život uskoro dugačkih 30 godina. No da se isto ostvari potreban je bio povijesni čin, onaj koji simbolizira pobjedu i mir.

Dakako, pričamo o padu Berlinskog zida. Isti taj, trenutkom svoga pada označio je bitnu sociološko promjenu te države, a koja je imala važnu ulogu i za razvoj techno scene na tim prostorima.

Kada pričamo o techno sceni u Njemačkoj, svakako će u prvi plan izaći Berlin, ali jedan drugi grad piše isto tako veliku ulogu, koji svojim doprinosom pomaže da se scena uzdiže, Frankfurt.

Do Frankfurta nas vodi jedan klub, klub koji je tada u svoja četiri zida kroz svaki vikend bio odskočna daska za tada još uvijek mlade, ali već respektabilne DJe, Omen.

Da bi došli do kluba Omen, prvo moramo biti dio godine 1983. jer baš tada vrata svoja otvara Vogue. Tek kada 1988. Sven Vath, Michael Munzing i Matthias Martinsohn preuzimaju klub u svoje ruku i daju mu ime Omen, tada se počinje dobivati naznaka koliko će taj biti bitan za techno scenu u Njemačkoj. Omen klub postao je centar globalne techno scene.

Institucija iz Frankfurta, godinu dana prije zatvaranja (1998.), za pultom tisućama posjetitelja servira povijesni nastup i to onaj b2b. U trajanju od čak pet sati, čarobnjak Jeff Mills i legendarni Sven Vath stoje rame uz rame i vode publiku do esktaze. A mi smo pronašli taj set i naravno moramo ga podijelit sa vama.

Jedna mala stvar potrebna je da se dan promijeni i postane bolji nego što je započeo. Manjak sna i energije nadopunite uz ovaj set, zamislite se među publikom tada uvijek prepunog kluba Omen. Tri, četiri, play stisni, sad! Unz – unz!

 

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano