Skip to main content
  • 9.05.2019.

Odabrani finalisti DJ Contesta za nastup na Fort Bourguignonu

U četvrtak, 25. travnja objavili smo DJ Contest u suradnji sa TechnoJeNaSelu Events u kojem tražimo DJ-a koji će vrtiti warm up set na otvaranju ljetne sezone Fort Bourguignona 8. lipnja sa Metodi Hristovom.

Piše: 

Prijave su trajale zaključno sa 30. travnja, a na natječaj se prijavilo ukupno 13 kandidatkinja/kandidata iz cijele Hrvatske:

Katarina G. & Leclerc, Phill Dam, night.in.town, Dutech, Sandi Paliska, Slicer, Joes, Jaxx Pot, Darmar, DJ Miu, Mexla, Joksimus, Time To Sl33p & Manscream

Stručni žiri u sastavu KS i TJNS preslušavajući sve setove odabrao je 5 finalista.

FInalisti DJ Contesta su:

Joes (Pula)
Jaxx Pot (Slavonski Brod)
Katarina G. & Leclerc (Zagreb)
Mexla (Osijek)
Slicer (Velika Gorica)

U nastavku donosimo pravila natjecanja, kraće biografije, te prijavljene mikseve finalista.

PRAVILA NATJECANJA
1. Na dnu članka je skripta preko koje možete glasati za svoje favorite
2. O pobjedniku odlučuje 50% glas stručnog žiria i 50% glas publike
3. Glasanje završava 16.05. u 23.59h
4. Konačnog pobjednika ovog DJ Contesta objavljujemo 20. svibnja


 


Joes
(Pula)

Josip Peša aka Joes dolazi iz Pule i DJ-ingom se bavi već 7 godina. Član je AB Original DJ Crew-a. Svoj „groove“ je našao u tech-house i techno žanrovima. U svojoj karijeri puštao je na poznatim pulskim tvrđavama kao što su Fort Punta Christo u sklopu Slurp festivala, gdje je gostovala poznata slovnenska DJ-ica Tea Vučković, te u Fort Bourguignon-u, gdje je večer zagrijavao za Cristana Varelu. Prva gaža izvan Hrvatske bila je u Ljubljani u Moment Baru. Prije 2 godine oformio je sa Manscream-om drum&bass duo pod imenom Outer Frames.

Jaxx Pot (Slavonski Brod)

Prvo javno pojavljivanje na domaćoj sceni kao Housejaxx bilježi 2006. godine na lokalnoj televiziji Prepoznat po orginalnosti i kvaliteti od strane lokalne organizacije elektroničkih događaja Esaa Association, u rodnom gradu dolazi do svojih prvih rezidencija. Surađuje sa udrugama, vrti na radijskim emisijama u zemlji i inozemstvu, a svirao je i u Njemačkoj 2011. kada mijenja umjetničko ime u Jaxx Pot. Unazad nekoliko godina ipak se zadržava na „Progressive House“ zvuku. Sredinom 2017. godine izdaje svoje prvo Ep izdanje, a u suradnji sa producentom Hatar, formira se novo ime koje koristi za produkciju, u kojem nastaje projekt pod nazivom „Hatar & Keuno“.

Katarina G. & Leclerc (Zagreb)

Ovaj DJ par suradnju započinje 2017. kada su se upoznali i počeli zajedno ići na partije u okolici Zagreba, a njihovi glazbeni ukusi se istovremeno podudaraju. Vrlo brzo su su počeli razmjenjivati glazbu koja je često završavala B2B setovima. Od tada su imali nekoliko zajedničkih nastupa: Liquid Night (Mala Scena HD, Karlovac); Prvomajski festival na Strmcu (Nova Gradiška); Flyaway festival (dvorac Erdody, Kerestinec); SoundFactory i Depo Club (Zagreb). Njihov stil se temelji od housea preko deepa, techa, acida, progressivea pa sve do techna.

Mexla (Osijek)

DJ Mexla je iz Osijeka sa trenutnim prebivalištem u Medulinu. Kao DJ radi od 2000.g., od tada je svirao po mnogim klubovima u HR i izvan nje. Njegovi stilovi su mIješani, od house, disco, tech house, techno ovisno za koji event se priprema.


Slicer
(Velika Gorica)

Slicer iz Velike Gorice svoje prve doticaje s elektroničkom glazbom ima slušajući kazete Prodigyja, Scootera, Deep Disha i Paula van Dyk-a, a na prvi party sa Umekom odlazi 2008. gdje se zaljubljuje u techno. U listopadu 2015. godine pokreće projekt „Slicer&Dic3r“ koji se bazira na progresivnijem zvuku, a od studenog 2018. krenuo je u solo vode. Svoj sadašnji progresivni stil definira kao melodični deep i tech house sa dubokom bass linijom i progresivnim elementima. Srcu mu je prirastao i minimalistički zvuk house-a sa masivnom bass linijom u kombinaciji sa dubokim hipnotičkim melodijama. Utemeljio i pokrenuo serijal evenata pod imenom NAMAZ, koji se bazira na minimalnijem deep i tech house-u , s trenutnom adresom u klubu Podmornica. Svirao u Boogaloo, Depo, Soundfactory, Platinum, Podmornica i Cadenza.


 

 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano