Skip to main content
  • deadmau5
  • 29.06.2012.

Deadmau5 naljutio veterane

I sam je ostao zatečen koliko je negativnih reakcija izazvao kad je u svom blogu napisao „We all hit play“ tj. kad je izjavio da DJ-i previše plaćeni za stiskanje gumbova.

Naslovna foto

Deadmau5

Tako mu je londonski veteran Mr.C kojeg će se starije generacije sjećaju i po nastupima u Hrvatskoj odgovorio: „Miksanje nije kao brojanje do 4, radi se selektiranju pravih ploča u pravo vrijeme koje će zadržati trenutak u kreiranju DJ miksa i koje će zvučati kao da uživo remiksirate stvari. Za tvoju informaciju Deadmau5, postoji čarolija koja se događa kad se dvije melodije umiksaju ispravno, a ti pričaš o nekom stiskanju gumbova i tipke play kako bi pustili vaše ranije složeno „sranje“ djeci, bar onda prestani zamarati nas starije svojim neinformiranim mišljenjem i lažima. FUCK YOU IN EVERY ORIFICE“ – završava svoj odgovor Deadmau5-u Mr. C.

{youtube}KvFYEyqe6fo{/youtube}

Acid house pionir A Guy Called Gerald ima sličan odgovor: „Došao si u naš sistem koji smo gradili posljednjih 25 godina i varaš vrijedne ljude da svoj novac ostavljaju za tvoje nastupe, varaš promotore i uzimaš veliku sumu novaca i onda pljuješ natrag ljudima u lice kako si uspio prevariti sve oko sebe. Slažem se da postoji jako puno ljudi poput tebe koji glume da su DJ-i i da znaju miksati, lako je to danas sa softwerom koji upotrebljavate, ali ne brini naći ćemo način kako vas zaustaviti. You greedy rat head fuck.” – zaključuje Gerald.

I dok se tako stvara jazz među generacijama i raspravlja o elektronskoj glazbi prije i sad ne treba zaboraviti da bi glazba koju volimo trebala reflektirati P.L.U.R. moto i da je na kraju krajeva stvar izbora.

Ukoliko niste popratili kako je Deadmau5 objasnio da svi DJ-i na stageu u biti stišću par gumbova ili samo tipku "play" ovdje možete pročitati što je to naljutilo veterane EDM-a.

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem