Skip to main content
  • alt
  • 20.06.2014.

Vodimo vas na Ultru Europe

Nešto nas manje od mjesec dana dijeli do početka drugog izdanja Ultre Europe s time da je dosada najavljeno skoro  60 izvođača, a popis će se i dalje popunjavati.

 
Festival ove godine traje dan duže, točnije od 11. do 13. srpnja u Splitu, a nakon dana pauze, u utorak 15. srpnja najveće partijanere očekuje ekskluzivna završnica, Ultra Beach, ispred hotela Amfora Beach Resort na Hvaru. „Festival Ultra Europe nije samo glazbeno događanje; to je jedinstveno iskustvo, destinacijski festival, koji posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-eva svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije, koje je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival. Posebno nas veseli činjenica da ove godine interes dolazi iz još više zemalja svijeta te da su obožavatelji prepoznali naše napore da im osiguramo još bolje festivalsko izdanje“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija, koja je hrvatski suorganizator festivala te podsjetio kako su se među partnere festivala i ove godine upisali ORYX Rent a Car, službeni rent-a car festivala te Heineken, zahvaljujući kojem je u tijeku i natjecanje za DJ-eve na službenoj Facebook stranici festivala.
{youtube}2SE-LEEtqV4{/youtube}
 
Nedavno je objavljena  i točna satnica i raspored izvođača po festivalskim pozornicama – Mainstage Ultra Worldwide, Ultra Worldwide Arena, Ultra Worlwide Arena Carl Cox & friends. Pozornica će ukupno biti pet – tri na Poljudu, jedna na Zapadnoj obali i jedna na završnici Ultra Beach. Među ovogodišnjim pak su izvođačima imena kao što su Marco Carola, Nic Fanciulli, Erick Morillo, Hardwell, Armin van Buuren, Tiësto, David Guetta, Carl Cox
{youtube}YI9hZzgw1VA{/youtube}
 
Da ne bi sve ostalo tek na riječima, dijelimo 3×1 festivalsku ulaznicu za Ultru Europe, a sve što trebate jest zalijepiti stvar najdražeg vam gosta festivala u ko0mentar ispod članka te pozvati prijatelje da vam nabace lajk na nju. Tri komentara s najviše lajkova osvajaju ulaznicu, a dobitnike objavljujemo u srijedu, 9. srpnja, tijekom prijepodneva.
boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem